poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 847 .



Tuturor celor ce poartă numele: Mihail, Mihaela, Gabriel, Gabriela!
personale [ ]
La mulți ani, sănătate, fericire și belșug de bunătăti!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2009-11-08  |     | 



Numele și slujirea Sfinților Arhangheli

Sfinții Arhangheli sunt în număr de șapte, care stau înaintea tronului slavei lui Dumnezeu, după cum spune însuși Sfântul Ioan Evanghelistul: Ioan, celor șapte Biserici care sunt în Asia ... și de la cele șapte Duhuri care stau înaintea Scaunului Lui (Apocalipsa 1, 4). Și aceștia sunt: Mihail, Gavriil, Rafail, Uriil, Salatiil, Gudiil și Varahiil. Fiecare Arhanghel are o anumită misiune divină de îndeplinit.

1. Mihail, ce se tâlcuieste \"puterea lui Dumnezeu\", este voievodul oștilor cerești și cel dintâi din ceata Sfinților Arhangheli. El poartă sabie de foc și are slujba de a păzi legea lui Dumnezeu și de a birui puterea vrăjmașilor.

2. Gavriil, ce se tâlcuiește \"bărbat-Dumnezeu\", este arhanghelul bunelor vestiri de bucurie, care are misiunea de a vesti oamenilor tainele cele mari dumnezeiești. El nu mai poartă sabie de foc, ci crin de neîntinată bucurie. El este foarte dulce la vedere și plin de dumnezeiasca blândețe. Pentru aceasta a și fost ales și trimis de Dumnezeu la Fecioara din Nazaret să-i vestească taina cea mare a întrupării Domnului. Sfântul Gavriil ocrotește pe fecioare, acoperă pe mame, păzește pe prunci, duce rugăciunile cele fierbinți la Dumnezeu și aduce înapoi împlinirea cererilor. El slujește tainelor celor mari și ajută la înmulțirea și mântuirea neamului omenesc.

3. Rafail, al treilea arhanghel, este tămăduitor al neputințelor omenești.

4. Uriil este luminător al celor întunecați.

5. Salatiil este rugător fierbinte pentru neamul omenesc.

6, Gudiil este slăvitor al lui Dumnezeu și întăritor al celor ce se nevoiesc la fapte bune.

7, Varahiil, ultimul arhanghel, este aducător de binecuvântare dumnezeiască pe pământ.

(Extras din predica părintelui Ilie Cleopa la praznicul Sfinților Arhangheli)

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!