poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 907 .



10 (zece) Dorințe pe Anul 2011-01-01
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2011-01-01  |     | 



1. Fie ca în scurgerea acestui An, acest Popor Român să aibă parte de un An binecuvântat de Dumnezeu.
2. Fie ca Sfânta Treime să-i ajute a recăpăta podoaba frumuseții și a îțelepciunii și de a intra în așezarea deplină a comuniunii cu Dumnezeu.
3. Fie Anul acesta, momentul ca să poată căpăta puterea de a merge pe drumul său, în pace și liniște, reușind biruință asupra vrășmașilor potrivnici.
4. Fie ca Anul acesta, să fie momentul, când Marea Lucrare a Duhului Sfânt, prin puritate, castitate și îndepărtarea de patimi demonicești, să-l ajute a-și împlini "menirea" pe care o are ca « Popor Ales » ca « binecuvântații Sfintei Treimi ».
5. Fie ca Mesajul Divin să-l îndrume ca o făclie de lumină înaintea neamurilor, spre Chemarea atât de înaltă la care este chemat.
6. Fie ca Lucrarea Duhului lui Dumnezeu să-i trimită lui, Marii Îndrumători și Învățători înțelepți care să pună bazele unui sector educațional ca să poată înțelege adevăratul scop al vieții pe pământ, adevăratul sens al trecerii lui prin lumea aceasta.
7. Fie ca în acest An, să vină ziua trezirii duhovnicești din întunericul-spiritual ce domină întreaga omenire, lansând punți divine, relații pozitive cu întreaga omenire.
8. Fie ca în scurgerea acestui An, toate ereziile, să redevină la unul TRUP, una Familia, Dreapta Credință Sabornicească și Apostolească Biserică, împletind în deplină comunitate, iubirea cu ascultarea de Dumnezeu.
9. Fie ca acest Popor, cu prețul plătit prin suferință și durere, să-l ajute în urcușul duhovnicesc, spre a da Lumină tuturor neamurilor pământului.
10. Fie ca Tainele Cerului să desvăluie Poporului Român, zguduitoarele evenimente ce vor apare în zilele venirii lui Iisus ca Domn și Judecător, din cumpăna anilor grei, când otrava antihriștilor începe al arunca în haosul înfierării pe mâna dreaptă, cu ștampila 666.
* * *
Este timpul să strigăm mai mult la Dumnezeu, Părintele nostru Protector ca Poporul Român să nu-și trădeze destinul... Refugiul în spațiul nepăsării și al ignorării fața de acest Mare ADEVÃR va duce la orbirea sufletească, la împietrirea inimii, iar greșelile altora atrage mânia lui Dumnezeu asupra comunității. Greșeala Evei s-a răsfrânt și asupra lui Adam și a urmașilor lor, până la jertfă Mântuitorului de pe cruce.
Avem certitudinea « IUBIRII » de Dumnezeu !...
Bunătățile mântuirii să curgă peste cei ce vor să se împărtășească din ele. +AMIN+.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!